top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverHille Meetsma

Sponsor het werk van Hille en van st. Bootvluchteling.

Bijgewerkt op: 3 mrt. 2019


De maanden dat ik naar Samos en Lesbos ga zijn voor mij niet gratis, helaas. De kosten thuis gaan door en ook de reis- en het verblijf daar kosten geld. Nu is het mijn persoonlijke keuze en daarom betaal ik in elk geval de kosten thuis zelf. U vraag ik om een bijdrage in de kosten ter plekke, als slaapplek, eten en vlucht, maar ook de nodige vaccinaties, etc.


Met Ate Faber en Els Prins, daarmee de diaconie en de kerkenraad van de Protestantse Gemeente Winsum & Halfambt (PGWH.nl), heb ik afsproken dat van de giften er minimaal 75% naar de bootvluchtelingen gaan voor oa medicijnen, medische hulpmiddelen of andere kosten.

De resterende 25% wordt gebruikt om mijn lokale kosten daar, te kunnen betalen. Informatie van de vrijwilligersorganisatie leert dat deze kosten rond de € 450 per maand bedragen en dat is exclusief een biertje op het terras dat ik zelf betaal. Mocht ik minder kwijt zijn, dan gaat de rest alsnog naar st Bootvluchteling. Met de Diaconie heb ik afgesproken dat zij met mij de sponsoring beheren en regelen.


Uw gift kunt u storten op de bankrekening van de diaconie van de PGWH-kerk in Winsum, bankrekening: NL66INGB0001731349 onder vermelding van "Bootvluchteling", deze gift is fiscaal aftrekbaar. Met uw gift kan ik mede namens u mijn capaciteiten inzetten voor de medemens. Bedankt alvast!


Hille Meetsma



78 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Het vervolg

De bedoeling was dag ik op Hemelvaartsdag terug zou komen, vandaag dus. Ware het niet dat het Alfacollege (Hoogeveen/Groningen) mij belde om te praten over het project van Samos Volunteers, een te mak

bottom of page