top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverHille Meetsma

Bijna weer naar huis


Het zit erop deze week, weer naar huis. Alle herinneringen komen weer langs en ik probeer het grotere geheel te herkennen en de situatie te erkennen.


Bijzonder deze reis, naar drie plekken in Griekenland met niet alleen er zijn voor mijn medemens maar ook de ervaringen en inzichten die ik zelf heb opgedaan.


Mijzelf dienstbaar weten te maken door eenvoudig maar nuttig werk te doen en ernaast mijn kennis en vaardigheid inzetten voor ook belangrijke zaken als ICT, privacy en procesverbetering. Maar de contacten met de vluchtelingen, hun verhalen, hun dromen hebben mij geraakt. De kinderen van hen, soms speels en vaak te oud voor hun leeftijd door wat ze hebben meegemaakt evenzo.


Een mooie en intense ervaring, nu straks de tijd om alles te laten landen en integreren.


Dank voor het lezen en de berichten, dank ook aan de gevers die de de projecten die we samen hebben kunnen ondersteunen, mogelijk hebben gemaakt.


Ik eindig mijn blog hier en hoop jullie binnenkort allemaal te zien.❤️🙏



31 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Het vervolg

De bedoeling was dag ik op Hemelvaartsdag terug zou komen, vandaag dus. Ware het niet dat het Alfacollege (Hoogeveen/Groningen) mij belde om te praten over het project van Samos Volunteers, een te mak

bottom of page