top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverHille Meetsma

Niet fit

Zelfs in het mediterrane kan het gebeuren dat je een dag hebt dat het niet lekker gaat.


Gisteren en de dag ervoor een flinke poos in de zon gestaan en menig hand geschud. Ik heb er niet bij stil gestaan om een pet op de doen en ook niet om desinfecterende handzeep mee te nemen en MSF was dat ook vergeten.


Gisteravond rillend van de kou, met een warm hoofd en met steken in m’n maagstreek al vroeg het bed opgezocht, in de slaapzak en de deken dubbel over.


Het gaat beter, nog een nacht en dan ben ik weer oké.


Voor mij een wake-up call om wat beter voor mijzelf te zorgen, pet op bij lange buitendienst, meer fruit en zelf de desinfecterende zeep maar mee te nemen die nog in m’n rugzak ligt. Wellicht ligt de oorzaak elders, maar het gaat al beter. Heb MSF maar even getipt dat ze hun procedures enigzins moeten herzien en dat is ter harte genomen. Het levert mij in elk geval een pilsje op met de logistiek manager van MSF. Voor dit keer doe ik het ervoor. 😉


Ook heb ik fruit gekocht want dat bleef erbij, ik probeer niet al te duur te leven en dan heb ik liever een cappuccino dan een banaan... maar dat wordt anders nu.


Nu even heerlijk in de zon zitten om straks weer de mallemolen in te gaan van een dienst in het Alpha Centre. Tussendoor nog een afspraak met de kapper, een vluchteling die in het land van herkomst dat vak ook uitoefende. Beelden zijn nadien mogelijk...





22 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven

Het vervolg

De bedoeling was dag ik op Hemelvaartsdag terug zou komen, vandaag dus. Ware het niet dat het Alfacollege (Hoogeveen/Groningen) mij belde om te praten over het project van Samos Volunteers, een te mak

bottom of page