top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverHille Meetsma

It giet oan! ik ben onderweg.


Afgelopen zondag heb ik mijn verhaal mogen vertellen in de Kerk (pgwh.nl) om sponsoren te werven en de gemeenteleden mee te krijgen op mijn reis. De reacties die ik heb gekregen waren hartverwarmend, heel veel dank daarvoor🙏 Alle wensen en mooie woorden zal ik nodig hebben straks.


Nog één ding had ik te doen en dat is de schoenen nog een keer extra in het vet zetten zodat ze beter bestand zijn tegen de viezigheid, de open riolen die daar door de overbevolking van de kampen ontstaan zijn.


Vanochtend heb ik de laatste inenting opgehaald in Warffum en van de betreffende huisarts heb ik 25% korting op de vaccinaties gekregen, ”voor het goede doel” gaf hij aan, “je gaat er niet heen voor je vakantie maar voor je medemens en daarom krijg je dit“. Een mooi en warm gebaar!


Van de familie en mijn gezin heb ik afscheid genomen, hen zie ik pas weer als ik terug kom en dat raakt mij best. Niet gemakkelijk, een roeping 😉.


Minimaal eens per week zal ik een bericht plaatsen, in elk geval meer dan ik eerst van plan was. Ik wil mijn verhaal kwijt en jullie allemaal meenemen ik wat ik daar zie en hoe het voor mij voelt.


Het is nu echt, ik ben nu onderweg!

18 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Het vervolg

De bedoeling was dag ik op Hemelvaartsdag terug zou komen, vandaag dus. Ware het niet dat het Alfacollege (Hoogeveen/Groningen) mij belde om te praten over het project van Samos Volunteers, een te mak

bottom of page