top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverHille Meetsma

Alleen maar blije mensen vandaag.


Vandaag assisteer ik bij het inentingsprogramma van AZG en ik zie alleen maar blije mensen. Soms een klein groepje en soms een grote groep in één keer. Bonjour, Salaam op de heenweg en Soukram en Thank you op de terugweg.


De ouders zijn blij dat hun kinderen zijn ingeënt en de kinderen omdat ze na de inenting een ballon en een pakje drinken met een rietje hebben gekregen. Geen enge ziektes meer die voorkomen kunnen worden met deze injecties.


Het succes is zo groot dat vanaf 13hr alleen nog kinderen tot 5 jaar in aanmerking komen. Gisteren rond de 360 en vandaag al tegen de 300 kinderen.

Door deze inentingen mogen ze nu in Griekenland ook naar school.


Die ballon die ze hebben gekregen heeft een levenslang effect dus 🎈.


Ook ik ben blij 🙏




14 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Het vervolg

De bedoeling was dag ik op Hemelvaartsdag terug zou komen, vandaag dus. Ware het niet dat het Alfacollege (Hoogeveen/Groningen) mij belde om te praten over het project van Samos Volunteers, een te mak

bottom of page